Re: OS/2 a SDI TP SA

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 12:09:05 MET

Dnia Sun, 26 Jan 3900 19:45:49, "Marek Lukawski"
<marekl_at_gdansk.sprint.pl>Napisal(a|o):

> Witam,
> czy ktos juz probowal pozenic Os/2 z tepsowa uslugo SDI?
> Na stronach TPNetu jest napisane ze wraz z terminalem (czarna skrzynka)
> otrzymujemy dyskietke ze sterownikami do jedynie slysznego systemu.
> Poniewaz ow terminal laczy sie z PC przez port szeregowy wydaje sie mi ze nie
> powinnobyc problemow z polaczeniem OS/2 i terminala tylo zostaje problem jak
> to zrobic?
> w MPTS'ie pokazac IBM NULL MAC Driver, a w ustawieniach TCP/IP w pisac podany
> przez pracownika TP S.A. numer IP i co dalej?
Moze jeszcze default route na adres z drugiej strony kabla i dnsy ...

Ale chyba nie - bede glosno myslal. Skrzyneczka ma robic za modem -
wiec trza by ja ustawic jak modem.
Pytanie - czy ona obsluguje standard AT ? NULL to jest do golego kabla
- a skrzyneczke pewnie trzeba jakos zainicjowac
Bo sa dwie mozliwosci - albo ci to bedzie pracowac jak modem, albo jak
karta sieciowa. Najprosciej by bylo sie dowiedziec jak sie ta "czarna
skrzynka" nazywa -> mozna bedzie poszukac informacji u autorow

No wlasnie - same problemy. Czy ktos juz mial z tym kontakt
jakikolwiek? Jesli tak, to podzielilby sie doswiadczeniami

 Widze na liscie co najmniej dwoch ludzi z adresami z TP S.A. - moze
moglibyscie uzyskac jakies informacje techniczne ????

mpc