Re: Polskie fonty w ircu..

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 16:08:49 MET

> PMBithX, OpenChat, GT IRC i wiele innych - ogolnie szukaj na hobbesie w

 - PmBitchX -> to jest BitchX przerobiony odrobinke, zeby mial okno
semi graficzne (dziala jak bitchx)
- OpenChat -> Nieglupi, ale podobny do tekstowych. Wersja
niezarejestrowana dziala pol godziny, potem cie rozlacza.
- GT IRC - doswiadczenie mam niewielkie wiec sie nie wypowiem.

W zasadzie nie mialem problemow z polskimi literami w IrcII i BitchX
-> wlasne tablice translacji i te rzeczy.... Moze jednak sprobuj ?

mpc