Re: star office

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 23:58:38 MET

On Sun, 23 Jan 3900 12:50:52 lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> A moze... Ale wiem, ze w wydaniu specjalnym byla chyba tylko winda... A normalnego
> numeru jeszcze nie mam...

        A może jednak nie... właśnie sobie przypomniałem, że
kilka dni temu jednego dnia miałem w ręku zarówno Enter jak i
Internet. A że płytkami nie byłem bezpośrednio zainteresowany, to
tylko zarejestrowałem, że gdzieś tam był StarOffice. Mogłem więc
niechcący puścić plotę.

--
Pozdrawiam,
Jan.