Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 23:17:12 MET

On Sun, 19 Jan 2000 09:08:42 Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik
Bart/2) wrote:

> WarpAMP - beta 4 - adresu aktualnego nie znam - podobno nadal rozwijany
> (zmieniaja engine, bo AMP juz nie jest free...), wersja b4 jako zwykly player dziala
> niezle, brak skinow i bajerow, na niektorych mp3kach sie wywala

        WarpAMP ma tę przewagę nad MP123, że można go
dodać do menu katalogu i wtedy odgrywa cały katalog (w
przypadku MP123 mi się to nie udało - mogę naciągnąć
katalog na już chodzący program, ale nie bardzo udało mi
się uruchomić odgrywanie całej zawartości katalogu przez
dwutupnięcie.

        ATSD, czy wiesz, jak można zapobiec wypadaniu WarpAMP-a w
przypadku zbyt małego przydziału czasu? Ilink po rozłączeniu albo
nieudanej próbie dodzwonienia zajmuje mi przez chwilę cały czas
procka. WarpAMP wtedy milknie, a potem znika. Tymczasem PM123 co
prawda milknie na chwilę, ale po sekundzie czy dwóch dalej gra,
jakby nic się nie stało.

--
Pozdrawiam,
Jan.