Re: Gates zrezygnowal

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 22:14:32 MET

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Uhm, po co? Tym nakladem to moznaby OS/2 ozywic...

Jestem wielkim entuzjasta OS/2, uzywam go od wersji 2.1, niestety czy tego checmy czy nie OS/2
powoli umiera. IBM, najchetniej by sie go pozbyl, dajac wszystkim za darmo NT-ki.
Wystarczy poczytac "IBM e-business and Software News Alert": hasło OS/2 od jakiegos roku
przestalo tam sie w ogole pojawiac. Za to NT-ki sa w kazdym wydaniu, a i Linux coraz czesciej
sie pojawia.
3 lata temu sprzedawalem OS/2, nie za duzo ale raz na miesiac ktos sie pojawial. Teraz na
polce stoi zakurzony
niemilosiernie Warp 4.0 i od dwu lat nikt sie o niego nie nawet zapytal.
Smutne, ale co robic....

JT.