Re: Duze Dyski

Autor: Krzysztof Pawłowski (krzysp_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 23:53:10 MET

Co do karty, to sam nie wiem. Wiem ze sa z nia same
problemy. Te sterowniki, ktore dostalem na plytce
nie chodza w ogole, a nie wyprobowalem jeszcze
sterownikow GRADD.

Wracajac jeszcze na chwile do plikow z ibmide.zip
(tych do oblugi duzych dyskow). Zaladowalem je z
siecie, i nagralem na dysk (drugi, to znacyz w kolejnosci
wkladania, wliczajac dysk systemowy, czyli pierwszy ;)))
i dostaje komunikat, iz system nie moze znalezc mojego
dysku lub takie tam. Co jest zle? Moze nagrywam na nie ten dysk?
Moze pliki sa w jakims stopniu popsute, moze ktos moglby mi je
przeslac? Bylbym bardzo wdzieczny za jakakolkwiek pomoc

krzysp_at_krzysp.rubikon.pl

Dziekuje