Re: Duze Dyski

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 09:41:24 MET

On Sat, 22 Jan 2000 01:08:30 +0100 (MET), Krzysztof Paw owski wrote:

>Kiedy ostatnio mialem OS/2 4, byly klopoty z moja
>karta graficzna (ATI 3D Rage II), i chyba chodzilo
>o to, ze OS/2 nie oblslugiwalo AGP, czy cos sie w tym
>zmienilo do teraz?

HI,

To nie karta, a już z pewnością nie przez AGP. Do ATI były oryginalne
sterowniki i jak pamiętam działały bez problemów (w moim komputrze -
było to w 1998). A sprawdzałem kilka kart ATI i na kilku komputerach.
Tyle tylko, że źle działała jedna z wersji tych sterowników i trzeba
było używać poprzedniej. Ale co i jak, niknie nietstety w pomroce
dziejów.... ;-)

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

Warpowisko/2 CD-ROM: Os. Centrum B 1/89
warpman_at_poczta.fm 31-926 Kraków
http://www.republika.pl/warpman t/f: +48 12 642-13-00
This system has been running for 0d 18h 43m 46s 437ms (en).