Kilka pytan - PMMail

Autor: Krzysztof Koczubik (Krzysztof.Koczubik_at_f33.n484.z2.fidonet.org)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 19:26:38 MET

Witaj ALL!

Friday January 21 2000 09:45, Leszek Kubrak wrote to All:

 LK> Niestety, zacząć musisz od zarejestrowania programu, ponieważ pewne
 LK> opcje (w szczególności automatyczne sprawdzanie skrzynki co zadany
 LK> okres czasu) działa dopiero w wersji rejestrowanej.

1. Czy ktoś już rejestrował PMMaila ? (mam na myśli jego zakup)
2. Czy są osoby chętne do jego zakupu ?
   z tego co wyczytałem to grupowa rejestracja była by tańsza, a jakby tak
jeszcze ponegocjować......

Pozdrawiam Krzysztof_K
obćas joozek or boos/2
This OS/2 system uptime is 1 days 22:31 hours (en).