Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 11:31:32 MET

> Wszystko zależy od "rasowości" producenta płyty.
> Ja miałem w ręku 386 SX zgodne z Y2K. Pytanie : ja mam szczęście,
> czy ty masz pecha ?

Ty masz pecha - dalej sie musisz meczyc z 386 zamiast sie przesiasc na
P IV (czy ile tam tego teraz jest...) :)

Powaznie - u siebie w firmie zezlomowalem wszystko ponizej P 150 - ale
wiekszosc z tego "zlomowanego" sprzetu dalej chodzi (jako serwery
drukarek na przyklad, czy hosty z modemami dla PcAnyWhere) a byly to
glownie 486 (jedna 386 sobie zostawilem i powiesilem na scianie)

mpc