Inicjalizator SCSI

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 19:47:03 MET

Czy istnieje cos w rodzaju inicjalizatora/reseta SCSI dla OS/2?

Opisze moj problem: Mam scanner SCSI. Odkad mam nagrywarke SCSI, nie musze
meic wlaczonego scnaer aprzy starcie systemu, aby sie SCSI zaincjalizowalo. Jednak
jezeli nie mam go wlaczonego rpzy starcie systemu, to po pozniejszym wlaczeniu
programy go nie widza... Potrzebuje chyba cos do zresetowania scsi, bez restartu
systemu...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl