Re: Pulpit gwiezdnego biura

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 09:33:44 MET

Dnia Sun, 13 Jan 3900 22:35:08, jasio_at_nowhere.pl (Jan
Sto‹ek)Napisal(a|o):

> Zauważyliście, że w Starofisie daje się ustawić pulpit Starofisa
> na taki sam jak PM (C:\PULPIT)? Co prawda porządek ikon jest
> nieco inny i po windowsiarsku działają tylko domyślne skojarzenia
> obiektów, ale lepszy rydz niż nidz.

Niby sie da, ale czy naprawde jest to az tak wygodne ? Na pulpicie mam
inne rzeczy a w SO inne. Chociaz po zastanowieniu chyba masz racje (ja
jestem rozpieszczony przez wynalazki typu 9 lives czy Object Desktop z
virtualnymi desktopami)
Bardziej by mnie interesowala mozliwosc (jesli ktos z was juz sie
naumial jak to zrobic :) ) ustawienie dafaultowego otwierania nowego
pliku jako New Task a nie zamiast biezacego okna. (czyli: mam otwarty
dokument, naciskam ^O, wybieram pliczek i robi sie nowa zakladka z tym
pliczkiem, a nie jest zmieniany biezacy dokument).

Pozdrawiam
mpc