Re: Sesja Windows w OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 23:35:04 MET

On Sun, 11 Jan 3900 01:17:00 Piotr Szczesnik <szczesnik_at_usa.com>
wrote:

> U mnie po odpaleniu Win-OS2 przestaje działać połączenie modemowe.

        Hmmm.... nie zaobserwowałem takiego efektu, choć kiedyś
przyłapałem WinPmaila na obciążaniu systemu do 100% podczas
wymiany poczty. W końcu wymieniał, ale trwało to wieki. Teraz
i tak go nie używam pod OS-ą, ale pamiętam, że coś kombinowałem z
sendmailem i Łasiczką (weasel) do przyspieszenia pracy systemu.

        A może to jest wina FP12? Zdaje się, że jest to dość
felerny fikspak.

> Sprawdzałem ping do samego siebie, i do innych w lokalnej sieci i
> narazie nie działa.
> Czy trzeba jeszcze coś doinstalować do Win-OS2?
> Jak narazie zadnej sieci nie mają.

        Na pewno powinny mieć sockety. Win-OS2 nie ma
bezpośredniego dostępu do karty sieciowej i modemu, bo tym rządzi
OS. Czy szukasz więc czegoś innego?

> I jeszcze jedno o Win-OS2.
> Jak da sie wyłączyć dzwieki systemowe. Niezależnie od tego czy:
> 'Ukatywnij dzwieki systemu' jest włączone, czy wyłączone zawsze
> wszystko gra (Czy to okno, czy pełny ekran)

        Ja w ogóle odinstalowałem driver muzyczny w windowsach, bo
mi notorycznie protestował, że nie ma dostępu do karty muzycznej
(był taki okres, kiedy na okrągło puszczałem sobie MP3,
oczywiście pod OS-em), a nie korzystam z żadnej aplikacji WinOS2,
która by wymagała dźwięku. Panel sterowania -> Sterowniki. Jeśli
chcesz mieć w Win-OS2 dźwięk, ale nie systemowy, to Ci nie pomogę.

--
Pozdrawiam,
Jan.