Re: Jak zmienic ikone foldera globalnie?

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 00:52:39 MET

Jesli chodzi o tworzenie nowych objektow, to mozna np. stworzyc nowy
wzorzec (? template) folderu, ktory bedzie mial taka a nie inna ikone,
po czym, za pomoca tegoz (lub Create another), tworzyc nowe katalogi.

Jesli chodzi o zamiane juz istniejacych ikon, to podejrzewam, ze trzeba
popatrzec w OS/2 System\Templates -- tam znajduje sie objekt "Folder".

Tak czy inaczej grzebanie w plikach ini to chyba malo eleganckie
rozwiazanie?

Matlib
matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl
DALnet: matlib (http://www.dal.net)