hardware dla OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jang_at_szermierz.uni.wroc.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 13:07:32 MET

Hej!

Mam kłopoty z komputerem i muszę wymienić w nim część elementów. Mam w
związku z tym kilka pytań do kolegów mających doświadczenie z modułami
dostepnymi obecnie w sklepach.

Pytanie fundamentalne - ktos moze wie jaką płytę z Celeronem wybrać? A
może AMD K 6 III to
dobry wariant?

Grafika - to pewnie Matrox.

Dżwięk - czy ktoś może miał do czynienia z kartą Sond Maker
3DX2 firmy Genius? To tania karta ISA (50 PLN) z układem CS4235 i sterownikami
do OS/2. Interesuje mnie kwestia czy i jak to działa.

Będę zobowiązany za porady

Z szacunkiem

Jan Gromadzki