epsonik 660

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 23:47:29 MET

czesc,

chcialem jeszcze raz podziekowac wszystkim, kt. jakis czas temu
odpowiedzieli na moj list dotyczacy drukarek i os/2. po przeczytaniu
waszych komentarzy i rad, oraz zapoznaniu sie z danymi technicznymi,
cenami zakupilem epsona stylusa 660.

ustawilem go bez zadnych problemow pod os/2 (drivery ibma i epsona), a
nawet w sesji win-os2 bez zarzutow. jednak trzeba zaznaczyc, ze
drukarka pracuje w os/2 jako 640, poniewaz 660 to dosc nowy produkt...

sumujac: nie rozczarowalem sie, drukarka spelnila moje oczekiwania i
jak na razie smialo moje zacza polecac ;]

i jeszcze raz dzieki za rady!

have a nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91
* running on OS/2 Warp4 // system uptime is 0 days 07:14 hours (en).