Re: z ciekawostek nie OS/2owych: MacOSX

Autor: Konrad Wawruch (kwaw_at_burza.icm.edu.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 15:08:56 MET

On 8 Jan 2000, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> On Sat, 8 Jan 2000 11:49:51 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>=20
> juz=20
>=20
> Czy ty w og=F3le widzia=B3e=B6 MacOS'a podczas pracy? Ja do dzi=B6 jestem=
 nim=20
> zachwycony...

mialem okazje testowac PowerMaca (tego nowego, z bialo-zielona obudowa
Tower) z MacOS X Server.
dziala to to bardzo srednio -- tzn:
 - latwosc obslugi -- jak MacOS
 - stabilnosc -- dobra=20
 - ma to byc zgodne z Unixem (jest oparte na BSD) -- niestety "od reki"
   prawie nic sie nie kompiluje
 - srednio dzialaja zaawansowane ustawienia (np. sieciowe -- konia z
   rzedem za dobre ustawienie np. firewalla)
 - _bardzo_ slabo wyglada wspolpraca systemu z sprzetem:
=09- PowerMac ma wbudowany modem... nie obslugiwany przez MacOS X
 =09- jest USB, ale OS ma wsparcie tylko do podlaczanej tam
=09 klawiatury i myszy...
 =09- itp.
Ogolnie -- chlopcy musza jeszcze sporo popracowac.

Konrad Wawruch
kwaw_at_icm.edu.pl