Re: Odin/Pronews/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 11:25:38 MET

On Tue, 4 Jan 2000 20:57:34 +0100 (MET), Mariusz Kielpinski wrote:

>Tak jak napisal Przemek mozna zaladowac zrodla i skompilowac
>Ma to jednak kilka wad
>- nie mam wymaganych narzedzi

Dobrym programistom polecam sportowanie źródeł Odina by kompilowały się pod ich narzędziami - Watcom C/C++, EMX czy innych...

>- zaladowanie zrodel przez TPNET zakrawa na kpine

Jak będę miał chwilkę czasu to będę wystawiał na swojej stronie codzienne źródła + patche. Ale czy będą na to jacyś chętni?

>W zwiazku z tym mam pytanie czy nie lepiej
>w miare aktualne wersja binarne ODINA
>umieszczac na jakims serwerze. Chocby i Teamowym ?

jak dobrze pamiętam:
http://www.lib.uni.lodz.pl/ftp/pub/os2/dev/odin-daily/

>Co sie zas tyczy Pronews to znacznie wiekszym problemem
>niz rok 3900 jest kasowanie nowych artykulow czy ktos juz moze
>postestowal wspomiana na grupie latke ?

A jest jakaś łatka na pronewsa?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 09m 39s 398ms (en).