ISpell dla OS2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 10:49:25 MET

On Mon, 27 Dec 1999 08:42:07 +0100 (MET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>btw. to juz nie lepiej sprawdzic strony ispellem z polskim slownikiem?
>linuxowcy juz to naklepali, pewnie niewiele pracy by trzeba bylo wlozyc
>by sprawe uruchomic pod osem :)

HI,
Nie jestem programistą, ale kilku kolegów zajmuje się tym na poważnie.
Jeśli jest taka możliwość, to sugeruję uruchomienie tego projektu
badawczego z najwyższym priorytetem.

Jeśli iSpell jest tak uniwersalny, to pewnie można go będzie podpiąć do
EPMa....
Jeśli tak, to widmo M$ będzie coraz bardziej mgliste....

A w tej chwili nasunął mi się pomysł na pracę dla Teamu. I to dla
kilku grup. Może warto by przyjrzeć się temu, co pojawia się u innych,
w bardziej dynamicznie rozwijanych systemach i co z tego możnaby
zaadoptować do naszych potrzeb (TF1 = Task Force 1). Tłumaczenia
programów darmowych (freeware) i shareware (czy jest zapotrzebowanie
itd.?) (TF2). Tym ostatnim obiecałem zająć się osobiście (m.in.
koordynować działania). Task Force 3 zająłby się pracami własnymi i
uszlachetnianiem programów działających tak, aby mogły nam służyć w
krajowych warunkach tj. używały polskich ogonków - czyli opracowaniem
filtrów, makr i programików dodatkowych oraz przejrzeniem wszystkich
aplikacji działających w OS/2, m.in. edycyjnych, pod kątem przydatności
w tym środowisku (z DOS, Win 3.1 i OS/2 może z Win 95 - Odin?).

Każda z grup wymaga specjalistów z różnych dziedzin (a po ludzku - z
różnym doświadczeniem ;-) ). Ważna jest więc rola koordynatorów
całości. Powiem szczerze - jest nas zbyt mało, aby każdy z nas działał
jedynie na własną rękę. Razem możemy ułatwić sobie warpowe życie w
trójnasób.

Proponuję ograniczyć czas na tę wstępną dyskusję do końca roku. Niech
koledzy z Teamu przejmą incjatywę, pozbierają uwagi i dalsze
propozycje działań, następnie opracują podział tematów i zaproszą nas
do dyskusji finalnej. A ponieważ nie wszyscy w tym okresie mogą
siedzieć przed monitorami i zaglądać na nasze forum, niech każdy z nas
powiadomi o tym innych. Do pracy powinniśmy zabrać się po pierwszym
tygodniu stycznia. ;-)

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk
OS/2 Interactive, redaktor (warpman_at_poczta.fm)
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland S.A.