Re: Green :-) Problem chyba z grafika

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 13:32:25 MET

On Wed, 22 Dec 1999 13:25:02 +0100 (MET), Misiek wrote:

>Witam grupowiczow. Z ciekawosci zainstalowalem sobie OS2 Warp 4 i podczas
>uruchamiania pokazuje mi sie kursor w lewym gornym rogu i reszta na czarno
>:-(.
>Domyslam sie, ze prawdopodobnie skopalem cos z sterownikami od karty
>graficznej
>(ATI). Pytanie czy da sie odpalic Warpa w jakiejs defaultowej konfiguracji,
>zebym mogl to zmienic, cos jak tryb awaryjny w windzie, bo nie za bardzo mi
>sie usmiecha instalka od nowa. TIA

W momencie startu systemu w lewym górnym rogu ekranu pojawia się znakowe OS/2.
Naciśnij wtedy Alt-F1 i wybierz z menu przejście na sterowniki VGA.
System przekonfiguruje się na VGA i będziesz mógł zaczynać zabawę z grafiką
od nowa. Jakie jest to ATI ?

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40