Re: Instalacja OS/2 - dlugie.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 08:38:43 MET

AT wrote:

> W najblizszym czasie bedziemy instalowac OS/2 v.4 PL na komputerze o
> konfiguracji : Asus P3BF, 128 MB RAM-u, Pentium III 450MHz, HD 6.4 GB
> i grafika S3 na AGP.

Powinno dzialac. Od razu sobie sciagnij najnowszego dostepnego fixpaka,
oraz uaktualnione dyskietki instalacyjne albo chociaz nowe moduly
IBM1S506*.* , ktore znajdziesz takze na fixpaku.

Mozesz miec pewien problem z S3. czy to jest S3 Trio 3D ? Jesli tak
to pojdzie, ale w czasie instalacji wybierz zwykla VGA i potem
doinstalowuj reszte.

> Przegladajac troche wczesniejsze posty
> przewidujac problemy z instalacja przygotowalismy sie troche do
> instalacji od strony sprzetowej. Poniewaz na dysku maja byc dwa
> systemy Win98PL i OS/2 podzielilismy HD na trzy mniej wiecej rowne
> partycje - dwie primary i jedna logiczna. Na jednej primary sa juz
> zainstalowane Win98, zalozylismy tez Boot Managera. Tyle bylismy w
> stanie zrobic sami.

Zauwazylem ze jak winda sie dobierze do twardziela, to cos kaszani
w tablicy partycji i osowy fdisk glupieje. nie wiem jak usunac problem.

http://www.teamos2.org.pl/ :)))) i czytaj.