Uwaga - PMMCONV.CMD

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 17:39:59 MET

Hi,

Ponieważ znowu dostaję pocztę sklejoną (kilka listów w jednym) proszę
uważać ostatni program (uzupełniony o nowe funkcje) PMMCONVz
ostrożnością i uważać za nieprzetestowany. Przepraszam, ale mam
problemy z określeniem co jest moją winą, a co serwera.

Natomiast pierwszy z nich PMM_CONV.CMD działa bez problemów.

Programy testowałem poprzez SMPT, czyli pobierałem z katalogu na
własnym dysku. Testy były solidne i nie wyłapałem żadnych błędów.
Oczywiście życie jest bardziej skomplikowane i mogą się pojawić nowe
kombinacje, nie objęte obsługą przez te programy.

Jeśli ktoś ma czas i chciałby je przetestować, a potem podzielić się
uwagami będę wdzięczny.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk
OS/2 Interactive, redaktor (warpman_at_poczta.fm)
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland S.A.