Re: Konwersja w PMMail

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 13:39:05 MET

On Mon, 20 Dec 1999 11:40:00 +0100 (MET), Mirek Nowakowski wrote:

>Ave!
>
>Z moich obserwacji wynika, ze polskie ogonki sa wyswietlane nieprawidlowo
>wtedy, gdy deklaracja charset jest, a brakuje Mime-Version. Skrypt lezy od
>wiekow na ftp.pg.gda.pl/pub/OS2/rexx

Hi,

Używam, ale nie zawsze pomaga. Opisany powyżej przypadek jest jednym z
wielu. Czy masz może list Jasia Stożka z 18.12 na temat
Re: po co podmienia CONFIG.SYS?

Ja mam krzaczki, MIME (=B9 itp.) i PM Mailowe dodatki w rodzaju
"=?iso-8859-2?q?".
A jak to wygląda u Ciebie?

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk
OS/2 Interactive, redaktor (warpman_at_poczta.fm)
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland S.A.