Re: nowa wersja OS/2??

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 13:49:44 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

>Haaa! To byłaby bomba (w tym wsparcie dla 32-bitowych programów
>Windoze). Microsoft znowu byłby parę lat do tyłu (64-bitowy system to
>będą mieć w Windows 2010:-))

Hmmm... Windows NT na 64-bitowe procesory Alpha sa dostepne juz od
kilku lat. Chyba masz jakies klopoty z data (problem roku 2000?) ;-)

A tak na powaznie: zakladajac, ze ta plotka jest prawda (w 99%
jestem przekonany, ze NIE jest, ale zawsze zostaje ten 1 %), to ciekaw
jestem czy IBM jest swiadomy swojego zapoznienia w stosunku do
konkurencji. 64-bitowy Linux i 64-bitowe Windows NT sa juz od lat.
Oczywiscie na inna architekture, ale chcac nie chcac poprawiono
juz pewna ilosc programow - wobec czego odpada czesc roboty przy
przenoszeniu ich na Intela. IBM musi zaczynac wszystko od poczatku.

        Andrzej Eilmes