Konwersja w PMMail

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:38:58 MET

Hi,

Miałem już serdecznie dość "krzaków" w listach i powtarzających się
cytatach cytatów. ;-)) Prawie 30% listów pojawiających się na tej
liście nie ma deklaracji "charset"!!! Ale wszyscy oczywiście piszą po
polsku (poza wyjątkami). Stąd moje pryncypialne NIE.

Napisałem maleńki programik pmm_conv.cmd, który należy podpiąć do
"rexxowego haka"
programu PM Mail (dla poczty przychodzącej).

Program dokonuje konwersji znaków ISO-Latin 2 -> IBM Latin 2
każdego z listów nie zawierającego w nagłówku informacji "charset".

Jeśli jednak ktoś wyśle w "cepie", czyli kodzie Win95 to
niestety. Sam sobie winien, że go nie można przeczytać.;-)

Chciałem go tutaj umieścić, ale PM Mail źle odczytał ze schowka znaki
ISO-Latin 2.

Programik prześlę chętnym pocztą w załączniku. Równocześnie wysyłam go
do Lecha, na serwer TeamOS/2 PL.

Pozdrawiam,
Przemysław
Pawełczyk

OS/2 Interactive, redaktor (warpman_at_poczta.fm)
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland
S.A.