Re: OS/2 i logowanie w sieci

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Fri 17 Dec 1999 - 11:32:50 MET

On Wed, 15 Dec 1999 10:46:39, Wojciech Smagowicz <wojtek_at_cyber.olnet.com.pl>
wrote:

> Po raz ..... kolejny walczę z tematem OS/2 Warp 4.0 PL i logowanie w
> sieci
> Problem wygląda następójąco:
> Sieć NetBIOS na TCP/IP + serwer Linux z Sambą
> Mogę zalogować się do serwera TYLKO jako użytkownik guest - nie
> posiadający hasła.
> W przypadku próby zalogowania się jako użytkownik z hasłem wychodzi
> błąd: Próba lofowania nie powiodła się .... i w pomocy tylko teksty
> niewłaściwe ldentyfikator użytkownika, hasło itp...
> Nazwa użytkownika dobra, hasło też: chodzi pod (przepraszam za
> wyrażenie) Win'95 i pod linuxem.

Jak rozumiem logujesz się do serwera na Linuxie. W'95 również loguje się do
serwera, czy do grupy roboczej? Pytam bo przy logowaniu do grupy roboczej hasło
jest sprawdzane tylko lokalnie i nie ma nic wspólnego z hasłem na serwerze.
Jeśli W95 loguje się tylko do grupy to OSa też zaloguj tylko do grupy
(weryfikacja lokalna, a nie w domenie). U mnie jest Warp server, Warp 4, W95,
NT4, komputery logują się do dwóch domen (na windzie i osie) i wszystko chodzi
OK. Protokoły TCP/IP i NetBios.

pOSdrawiam

Dominik Czechowski
Telekomunikacja Polska S.A.
IR ZT Kraków-Centrum
-=-
Wysłane z systemu OS/2, który działa od : 23 dni, 16h 29m 2s 324ms.