Re: Sklejona poczta

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 12:35:22 MET

> Dzięki, a czy masz jakieś doświadczenia? Czy serwis jest szybki, bo
> Onet jest, tylko te wpadki. Z kolei próbowałem wczoraj poczta.fm i mam
> wrażenie, że podłączyć się do tego jest ciężko, z tym, że łączyłem się
> pocztą z Netscape'a.

Prawde mowiac niewiele ... Dziala jak dziala - z tego co wiem, to bez
wpadek (wiekszych... :) ) mieli jakis czas temu przerwe w pracy ale
spowodowana wymiana maszyny na wieksza. Poza tym chodzi w miare
szybko. Nie bardzo moge sie wypowiadac, bo ja mam ich prawie lokalnie
(to sa moi dostawcy) ale z doswiadczen ze wspolpracy z nimi wiem, ze
sa solidni i wysokiej klasy fachowcy. Lacza ze swiatem maja szybkie.