Re: Problemy z pamiecia...

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 17:13:22 MET

>Pytanie do doswiadczonych OSmanˇw czy warto ustwiŠ du y rozmair
>pocz tkowy swapa (np 64 MB)?

Hi,

Mam wrażenie, że tak. Zajrzałem również do ConfigMaint/2 i wyczytałem
podobną opinię. Pamiętam jak kiedyś bawiłem się tworzeniem systemowych
slajdów (znaczków plików obrazowych) - swap rósł jak marzenie (niestety
nie był to worek z dolarami).

Obecnie mając dwa dyski 8,4 GB i 18 GB, wydzieliłem 500 MB partycję na
plik SWAP oraz katalogi TEMP, TMP, CACHE, AUTO itp.. SWAP ustawiłem na
...., no, dużo ;-)):

SWAPPATH=O:\ 16384 262144

I kłopot z głowy.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk
OS/2 Interactive, redaktor
PC World Komputer CD-ROM - IDG Poland S.A.