Re: po co podmienia CONFIG.SYS?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 11:47:46 MET

On Mon, 13 Dec 1999, Paweł Walkowski /Hal52/ wrote:

[...]
> No i wlasnie o to mi chodzilo , dzieki :) Tylko jak sie robi to dodatkowe F<...>?

O ile widzialem, to ktos juz Ci odpowiedzial. Generalnie procedura opisana
jest u Wlodarza i chyba w jednym z INFow.
Tak z pamieci (robilem to dosyc dawno) to wyglada to jakos tak:
- w katalogu \os2\boot\ tworzysz config.t (moze byc oczywiscie inna
  literka poza tymi ktore sa juz wykozystane) ktory wyglada zgodnie z
  Twoim zyczeniem.
- odpowiednio modyfikujesz plik altf1costamchybabot.scr w tym samym
  katalogu (to bedzie tylko podpowiedz bez znaczenia dla calej procedury)
- ewentualnie modyfikujesz plik altf1.cmd i dodajesz w nim obsluge swojego
  klawisza (tzn. polecenia podmieniajace jakie chcesz pliki poza
  config, ktory bedzie podmieniony z automatu itp.)

i juz masz dodatkowa opcje w menu ALT-F1

                                                       Marek Wojciechowski