SmartSuite i SOM'y

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_jesli.spam.to.tylko.w.ibm.com.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 13:20:46 MET

Nie mogę dojść do porozumienia ze SmartSuitem 1.1 i SOM'ami. Wszystko
działało przed przeinstalowaniem ogólnym systemu.
Muszę przyznać, że na komputerze posiadałem trzy wersje SOM'a: jeden
standardowy z OS/2, drugi VAC'kowaty, a trzeci z TOOLKIT'a.
Wyciąłem w CONFIG.SYS'ie wszystkie odwołania do somów nie
standardowych. Jak i skasowałem stamtąd wszystkie pliki SOM*.DLL i
SOMDD.EXE i... Było czysto.
CONFIG.SYS był czyściutki taki jak przy instalacji OS/2.
Zainstalowałem Smartsuita i Organizer jak i 1-2-3 nie chcą chodzić.
Gdyby Organizer chociaż krzyknął GPF'a albo gdzieś zapisał dlaczego
nie ruszył to byłoby dobrze, ale nie mam żadnych informacji jak zrobić
tak aby działało. Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2 Poland http://www.teamos2.org.pl