Re: rejestracja StarOffice

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 19:46:54 MET

On Fri, 10 Dec 1999 11:09:01 +0100 (MET), Paweł Walkowski /Hal52/ wrote:

>Sun udostepnil specjalny klucz dla posiadaczy starszych wersji StarOffice
>(czyli tych od StarDivision).
>Oto wiadomosc od Suna (wraz z kluczem):
[ ... ciach ...]
>Thanks and kind regards
>
>Matthias Panczyk
>Manager StarOffice Competence Center

Dzięki, oto właśnie chodziło.
Chodciaż już zrobił się kolejny problem. W sobotę zainstalowałem SO, a w niedzielę
napisał, że instalacja przeterminowana i należy jeszcze raz zainstalować aplikację.
W poniedziałem ściągnę nową wersję od Sun i powinno być po kłopocie.
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---