Re: rejestracja StarOffice

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:18:26 MET

> No umnie na ftp.koszalin.tpnet.pl/pub/os2/edytory jest ta nieszczesna
> wersja 5.1 , zktora walcze
U Ciebie lezy to samo, co i ja mam, czyli wersja jeszcze ze star
division (przynajmniej sadzac po dacie i rozmiarze). Dziwne, ze masz
problemy - ja ja instalowalem (wczoraj) i poszla od razu -
rzeczywiscie tam jest potrzebna rejestracja ze S.D. - moze zadziala
ten klucz od suna? Wersja z rosji jest troche nowsza - wlasnie idzie
do polski. juz ja nawet przez granice przepuscili.

mpc