Re: GRA

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 15:16:07 MET

On Thu, 9 Dec 1999 07:53:13 +0100 (MET), Andrzej Pięta wrote:

>zaciagnolem
>ftp.koszalin.tpnet.pl/pub/os2/Gierki/ausdemmoore/comdemo.exe

Sciagnalem sobie juz wczesniej i pierwsze wrazenia nastepujace:

grafika nienajgorsza, aczkolwiek po powiekszeniu do pelnego okienka jest gorze
(640x480) i niestety po wyswietleniu okienka jakiegos OeSowego (np. komunikat o
bledzie) kursor skacze...

Bardzo duzo opcji w demie jest nieudostepnionych. Gry jeszcze nie rozgryzlem, bo mis
sie system wywalil (cos mam ze sprzetem), ale chyba grywalnosc jest umiarkowana -
gra nie wyglada na zbyt skomplikowana. Animacje ladne :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1