Re: tcp-ip dhcp + inne zagadki

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 01:39:00 MET

On Wed, 8 Dec 1999 14:45:00, Peter
<piotr.malborski_at_omicron.comarch.pl> wrote:

> tcp/ip sie uruchamia, karta dziala , mam przyznany adres statyczny w
> podsieci
> wydaje sie byc wszystko ok poza tym ze nie widze nic w sieci do ktorej
> jestem przypiety
> pingi nie daja sladow zycia

        Jeżeli pingi nie dają śladów życia, to skąd wiesz, że karta działa? U
mnie np. karta sieciowa (compex na driverach NE1000) skonfliktowała
się z dźwiękówką (ESS) i to tak skutecznie, że wszystko się ładuje,
nic nie protestuje, ale i nic nie działa. I to na poziomie sprzętowym
- odładowanie driverów audio nic nie pomaga, muszę wyjąć kartę
dźwiękową, to wtedy mam sieć.

        Może napisz: netstat -nar i pokaż, jaki był efekt. Możesz też wydać z
ręki polecenia MPTSTART, C:\MPTN\BIN\setup.cmd i TCPSTART i pokazać
ich output - zwykle one ładują się w tle, a może coś ciekawego pokażą.

--
Pozdrawiam,
Jan.