Re: App i inne

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:43:51 MET

Hi,
Zazwyczaj dostaję z serwera własną pocztę. Tym razem jej nie było. Ponawiam więc
pytania.

Cześć.

On Fri, 26 Nov 1999 11:58:27 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>Jakich polskich określeń używacie mówiąc o wpisach do plików INI:
>App:
>Key:
>Value:
>Odpowiedź można przesyłać bezpośrednio do mnie. Dzięki.

Cześć,

Nie dostałem żadnej odpowiedzi, ponawiam więc pytanie. Tym bardziej, że nie mam
polskiej wersji Windows, a tłumaczenie INItools muszę oddać autorowi. Podaję więc
moje sugestie:

App:
rekord - bardzo dobre, ścisły odpowiednik
rejestr - dobre, ale określenie jest bardziej ogólne
sekcja - dobre, bez zastrzeżeń
aplikacja - złe, mylące
aplicja - bardzo dobre, ale nowe, niespotykane

Key:
klucz - nie ma zastrzeżeń i odpowiednika

Value:
wartość - nie ma zastrzeżeń i odpowiednika

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk