Re: Proszę o pomoc w pracy dyplomowej

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:02:39 MET

On Wed, 1 Dec 1999 16:52:12, "Andrzej Kowalski"
<Kowal_land_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Piszę prace dyplomową pt."Zakładanie kont użytkowników w
> zintegrowanych systemach operacyjnych WinNT, Linux, Nowel."
> Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc lub przesłać opracowania związane
> z zakładaniem takich kont i narzędzi wykorzystywanych do tego
> celu proszę o kontakt i z góry DZIĘKUJĘ..

        NTG.
        BTW - "Nowel" to nie jest system operacyjny, tylko nazwa producenta i
to przekręcona (NOS Novella nazywa się NetWare).

        Co do opisów... zainstaluj sobie, pozakładaj, to zobaczysz. Tylko
uprzedzam, że w linuksie narzędzia zależą od dystrybucji, a w NetWare
- od wersji. Procedura i narzędzia powinny też być szczegółowo opisane
w dokumentacji do poszczególnych systemów.

--
Pozdrawiam,
Jan.