Re: Czy już mogę instalować OS/2?

Autor: Przemysław Dobrowolski (dobrawka_at_no-spam.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 15:41:38 MET

On Mon, 29 Nov 1999 10:56:26, jenot_at_mi5.org.uk wrote:

> 1. Że już jest dobry sterownik do Savage4, to wiem...

+ Scitech Display Doctor który też go obsługuje.

> 2. Czy w związku z opublikowaniem źródeł sterownika do SB Live! dla linuxa,
> ktoś robi coś w sprawie sterownika do Live'a dla OS/2?

Ciągle się zastanawiam, czy nie kupić SB Live by pokombiniować ze
sterownikami. Bawiłem się przez jakiś czas z portowaniem bttv do OS/2
więc wiem na czym to wszystko polega... Ale jak zawsze jest to że
jestem leniem. Ale ThetaBand ma napisać drivery... Chyba.

> 3. Mam tuner TV FlyVideo'98... czy jest obsługa tego dla OS/2?

Bardzo możliwe, że będzie działało ze sterownikami WinCast
(http://www.wdi.co.uk/os2tv/download.htm) lub z rosyjskim programem
TVHappy
(http://www.os2.spb.ru/russian/projects/happyplayer/index_e.html)

---