Re: Odp: Skąd wziąć OSa?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 13:59:55 MET

> Niewtajemniczonym przypominam, że za 400 zł student w tym kraju często musi
> przeżyć cały miesiąc.

> Co to znaczy głównie CD ? Napęd ? Płytę instalacyjną ? To chyba dość
> oczywiste...
No wlasnie - rownie oczywiste jak potrzeba nabycia systemu
operacyjnego do zarzadzania tym wszystkim.
Jesli nabyles komputer (podejrzewam, ze tak) to najprawdopodobniej
uzywasz czegos do jego uruchomienia. Najprawdopodobniej jest to
windows (przynajmniej sadzac po czytniku, ktorego uzywasz) Nie wnikam
w tym momencie w to, w jaki sposob stales sie jego posiadaczem ale
jezeli byla to wersja OEM dostarczana razem z komputerem to
teoretycznie mozesz ja oddac i zazyczyc sobie zwrotu pieniedzy - na
pewno bedzie to juz jakas kwota.

> http://miki.wroclaw.top.pl/~dobiasz

Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.
mpc_at_chzgoda.pl