Re: premier Balcerowicz zostaje

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 21:05:39 MET

On Tue, 30 Nov 1999 17:08:56 +0100 (MET), Jan R. Plucinski wrote:

>A te barany z gazety wyborczej, pap i min finansˇw nie podaj tego!
>Nieaktualne bzdury! Tylko onet poda tŕ wiadomoŠ. Mo e inni te , ale
>nie jestem w stanie sprawdziŠ reszty....

Cześć Janie,
I co z tego? Powiedz lepiej dlaczego reżymowa TV i prasa nie podają o ile zostały
PODNIESIONE podatki (i na co) oraz akcyzy (to też podatek, tyle tylko, że "ukryty" pod
inną nazwą), które i tak zżarłyby wszystkie obniżki procentów podatkowych. A
szczególnie wszelkie dobrodziejstwa AWS (niech Pan Bóg broni od tej zarazy) w tym i
"reklamowane" AWeSowskie zasiłki rodzinne. Tfu... Takiego sku....ństwa, jak w wydanu
całej tej czerwonej hołoty w postaci UW i AWS nie widziałem jak żyję. Komuniści też byli
draniami ale w tym draństwie mieli przynajmniej "klasę" (m.in. kradli po kryjomu).

Aby nie było wątpliwości - byłem i jestem zwolennikiem Uni Polityki Realnej. Czytaj
Waćpan od czasu do czasu Najwyższy Czas to się dowiesz co w plskiej, politycznej
trawie piszczy. ;-)

Serdecznie pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk