Re: USB i monitory

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 21:37:16 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Nie, w tej chwili jest podlaczony przez normalny kabel monitora, ale chce go podlaczyc
> poprzez USB...

To typowe nieporozumienie :-) USB w monitorze to tylko koncentrator
zwielokrotniający liczbę portów komputera.

W jaki sposób przez USB miałyby być przesyłane dane wideo? Przecież USB
to tylko 10Mbit/s, a przy rozdzielczości 1024x768 - 70Hz strumień danych
osiąga 165Mbit/s (są to dane zanizone). Przy wyzszych rozdzielczosciach
i czestotliwosciach odswiezania wiecej.

--
Wojciech Gazda