Re: Zlot - propozycja sali:

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 21:57:33 MET

On Mon, 29 Nov 1999 21:52:49 +0100 (MET), Wojciech Smagowicz wrote:

>"Marcin P. Ciaszczyk" napisa (a):
>To chyba wszyscy wiedz
>IMHO 15 osˇb w znoÂnych warunkach.
>Uwaga NIE DYSPONUJ sprzŕtem dydaktycznym -
>projektor/panel/tablica/kreda - za to mam kilka monitorˇw 17" - mog byŠ
>do prezentacji.
>DOWOLNA.

Uhm, no wlasnie to tego czego sie obawialem - na razie 4 akcesy ludzi "z zewnatrz".
JEdnak jakbysmy doliczyli "swoich" :)) to troche osob wyjdzie - czy robimy w takim
wypadku czesc dydaktyczna, ktora bedzie glownie dla tych, ktorzy tu wlasnie
dyskutuja? Aaaa i prosze wszystkich o bezposrednie akcesy do mnie, bo sie pogubie
(na priva).

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl