Re: problem z TPSA

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 20:18:54 MET

Adam Morawiec wrote:

> : [...]
> : login seqence
> : \r
> : Username:
> : [LOGINID]
> : Password:
> : [PASSWORD]
>
> ??? A dlaczego po porstu nie NONE? Mam taki wpis (i Warp-a 3) i chodzi.
> (Pola Login i Password sa tymniemniej wypelnione.)

Ponieważ w Warpie 4 nie działa. W Warpie 3 też nie jeśli zainstalujesz
jakikolwiek upgrade TCP/IP. Kiedyś z resztą była to dla mnie niemiła
niespodzianka, bo się okazało, że muszę pisać login sequence...

Zajrzyj na strony Tech/2 - "konfiguracja modemów" czy jakoś tak. Pisałem
tam w miarę szczegółowo jak to wszystko poustawiać, oraz co i gdzie
wklepać.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */