K³opoty z fixpackiem do OS/2 Warp 3

Autor: Andrzej Piotrowski (apiotr_at_ktmiap.pcz.czest.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 11:40:52 MET

Posiadam oryginaln± wersjê OS/2 Warp 3.0 w wersji angielskiej - pierwsz±
jaka siê ukaza³a (bez systemu win-os2). Pracuje bez k³opotów od 5 lat.
Postawiony jest na niej serwer Novella. Problem zacz±³ siê w trakcie
testowania na zgodno¶æ z rokiem 2000. Moja wersja oprogramowania oczywi¶cie
nie zachowuje siê prawid³owo. Zamiast roku 2000 ma rok 1980. Po konsultacji
z przedstawicielem IBM Polska dowiedzia³em siê, ¿e nale¿y zainstalowaæ
fixpacka. ¦wietnie! Przeszuka³em internet, trafi³em na stronê teamos2,
¶ci±gn±³em 2 fixpacki - wersja 40 i 42. Niestety ¿aden z nich nie chce siê
zainstalowaæ. Po dok³adnym sprawdzeniu odrzuci³em wersjê 42 - tylko do
serwerów. Wszystkie pozosta³e niestety te¿ nie chc± dzia³aæ - komunikat:
CSF0248 - archive path is shared between mismatched product instantances.
CO ROBIÆ???!!!
POMÓ¯CIE - do koñca wieku zosta³ tylko miesi±c.
Czy¿by czeka³a mnie ca³kowita reinstalacja systemu wraz z serwerem Novella?