Re: Zlot - propozycja sali:

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 17:04:46 MET

Dnia Fri, 26 Nov 1999 15:21:41, Wojciech Smagowicz
<wojtek_at_cyber.olnet.com.pl>Napisal(a|o):

> Niestety nie (G98 na pokładzie). ale jak masz własnego twardziela to nie
> ma przeszkód.

w sumie nie ma problemu - mozemy pokazac jak sie wywala winda .. :)

> Można również z własną blaszanką (mile widziana karta sieciowa 100Mb).
>
> Królewsko Stołeczne Misto Kraków

Bede mial conajmniej 1 pudlo -dziewice (moze lekko przechodzona) z
siecia

Koniec zartow. wydaje mi sie, ze sale mamy - pytanie jeszcze jedno -
ile osob sie tam zmiesci ?

CO Z TERMINEM ? z godzina rozpoczecia!
ILU CHETNYCH ? -> akces do Lewhoo
(Rozumiem, ze Lech dostaje juz propozycje pokazow i nie nadaza z
obrabianiem maili...)
Mamy sie zmiescic w jeden czy dwa dni?

mpc