App i inne

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 11:58:27 MET

Hi,

Jakich polskich określeń używacie mówiąc o wpisach do plików INI:
App:
Key:
Value:
Odpowiedź można przesyłać bezpośrednio do mnie. Dzięki.

A teraz czas na rozpoczęcie czegoś sensownego. Jak wiecie jest na świecie wiele
wspaniałych, pożytecznych i darmowych programów. Czy nie warto byłoby je
przetłumaczyć?

Z tym, że potrzebny byłby słownik OS/2. Czy IBM nie mógłby przekazać swoich super
tajnych list polskich odpowiedników angielskich wyrażeń? Kiedyś pytałem o to
Tomasza Finke i stąd wiem, że są tajne. Może jednak "były" (mając nadzieję, że czasy
się zmieniają również u IBM....)?

Na początek przetłumaczyłem program INItools p. Gorana Ivankovica (jest bardzo
aktywny "na falach" WarpCast). Obecnie program jest jeszcze w trakcie testów. Trochę
doświadczenia więc już mam i mógłbym sprawę koordynować. Proszę więc o sugestie
i propozycje programów, które warto przystosować do naszych warunków. Tym
bardziej, że OS/2 Warp 4 PL "jest", a nie samym systemem człowiek żyje.

W trakcie tłumaczenia jest również kilka stron WWW, gdyż przygotowuję do wydania
krążek Warpowisko/2 CD oraz strony WWW o tym samym tytule (bez "CD" oczywiście).
Więcej informacji na ten temat przekażę za kilka dni. Podam wtedy orientacyjną
zawartość krążka.

Pozdrawiam,
Przemek P.