Re: Klawiatura masyznistki

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 09:21:15 MET

On Thu, 25 Nov 1999, Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
> Już odpowiadam. Najpierw nie "Wam", a mnie.
> A problem jest zasadny w dwóch punktach.
> 1. Oficjalna wersja OS/2 Warp zawiera dwie klawiatury i OBIE są (z)obowiązujące.
> Należy się więc FixPak, w tym przypadku 13, gdyż w amerykańskiej wersji też jest to
> sknocone (podobno).
> 2. Łamańce palców w postaci tzw.klawiatury programisty są może (????) wygodne do
> klepania programów i kaleczenia tekstów, co się nagminnie powtarza tu na tej liście -
> od braków gramatycznych poprzez literówki, a na slagu skończywszy. Natomiast, do
> [...]
Popieram w pelnej rozciaglosci. Sam uzywam polkiej klawiatury maszynistki
i musze stwierdzic, ze pisanie w tym ukladzie jest duzo szybsze i
wygodniesze - proponuje sprobowac.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|