Re: Program zlotu OS/2 - demo

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 09:45:02 MET

Dnia Wed, 24 Nov 1999 20:05:01, "Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk"
<piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl>Napisal(a|o):

> Trzypion obiecywal komputer, BC tez cos mowil - panowie dajcie znak zycia
zalezy, czy bedzie gdzie tego kompa postawic - do knajpy to chyba nie
ma sensu. (patrz koniec postu)

> moja propozycja programu:
> 1. Odspiewanie hymnu panstwowego.
1` Wzniesienie toastu "Na pochybel Bilowi"

> 2. Zapoznanie

> 4. Instalacja OS/2 Warp 4.0 dla poczatkujacych
> ^^kto przyniesie komputer?
Goly znaczy ma byc ?
+ fixpacki to chwile potrwa ... mozna by zaczac instalacje, i
przerywac pozostale pokazy, gdy bedzie sie cos dziac
[ciach]
> 9. Co jeszcze?
> ^^Wymyslcie cos...
Star Office - pokaz możliwości, ew. z połączeniem z DB/2 ?

> 10. Tance, hulanki, swawole (ledwie karczmy nie rozwala).
> ^^chyba wszyscy sie przylacza?
Ja mysle, ze jak najbardziej tak - chociaz ostatnio odkrylem, ze sie
robi mlody narybek - ten trzeba bedzie zagonic do spania o 22... :)

> 11. Odspiewanie "Kiedy ranne wstana zorze"
> ^^kto jeszcze bedzie w stanie
Moze lepiej nie ... efekty mogly by byc rozne...

> 12. SPAC!!!
akurat .. DO ROBOTY !

> Jakies komentaze, propozycje, etc?
Wszystko pieknie, ladnie ale:
- zostalo nam trzy tygodnie. Zeby zarezerwowac sale, trzeba to robic
juz...
- co robimy z kosztami ew. wynajecia ?
(skladki na team a team robi sale, czy podzielenie kosztow przez
urzytkownikow?)

mpc