Re: OS/2 i winchip

Autor: XMa (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 00:44:28 MET

ciaszcz_at_czekajac.na.nask.com.pl (Marcin P. Ciaszczyk) napisał(a) że:
> Tak w skrocie - stawiam na skleroze - Os/2 jest bardzo wrażliwy na
> pamięć - różnice w kościach mogą być znaczące. Poza tym ja bym nie
> łączył SIMA z DIMAMI - niech wywali tą 8-kę. Jeśli to nie pomoże, to
> 16-kę. - powinno być lepiej. Jeśli to też nie pomoże, niech wywali 32
> i wsadzi 16 - jeśli mu ruszy instalacja, to przynajmniej będzie
> wiedział, że musi pamięci wymienić...

Proponuje wywalić jeszcze dodatkowo na czas instalacji kartę dźwiękową... U mnie
właśnie takie objawy wywoływała karta dźwiękowa ( ess włóż&poruszaj ). Zeby
zainstalować system zawszzze musiałem ją wyciągnąć. Potem eksperymentalnie
doszedłem do wniosku że trzeba tylko przestawić zworkę na p&p on, potem po
pierwszym restarcie na p&p off, a potem żeby jeszcze karta działała znowu na p&p
on. ( Tu patent - w niektórych obudowach da się podłączyć do tej zworki przycisk
TURBO ).

XMa

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl