Re: Apache i CGI.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 22:07:08 MET

Tomasz Szczesniak wrote:

> Ponieważ mam zamiar niedługo postawić własną stronę WWW (ze
> skryptami CGI) zainstalowałwem sobie w domu Apache, żeby
> móc stronkę w spokoju u siebie robić. Problem w tym, że pod
> Apachem działa wszystko za wyjątkiem CGI - po każdej próbie
> uruchomienia skryptu dostaję HTTP error 500 - Internal
> server error, niezależnie, czy skrypt jest w postaci pliku
> *.CMD, czy *.EXE. Jak (i gdzie) go skonfigurować, w celu
> naprawienia tego?
> Tomek

CGI ci pojdzie pod warunkiem ze:
1.jest to program EXE
2.jest to skrypt CMD, ale KONIECZNIE REXX. zwykle skrypty nie chodza,
    co wydaje sie byc zrozumiale. nie ma mechanizmow operowania
    na stdin oraz stdout a tego CGI wlasnie wymaga
3.mozesz sobie dodatkowo podinstalowac perla i z niego lapac skrypty.
    prawdopodobnie takim plikom nawet rozszerzenia nie trzeba dawac,
    ale jak to jest naprawde nie wiem bo nie probowalem.

a poza tym przejrzyj plik httpd.conf , oraz DOKLADNIE
przeczydaj dokumentacje do apache. jest w katalogu doc po rozpakowaniu.
jesli ci sie nie chce rozpakowywac, zajrzyj na moj serwerek
http://pc69.wbc.lublin.pl/ i na samym koncu listy
znajdziesz linka do dokumentacji apacza. powodzenia.

btw. SOA #1 "Mi dziala" :)