Re: Co z REXXem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 21:40:11 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> [N:\]rexxtry.cmd say 'as'
> 27 +++ Push argrx;
> REX0048: Error 48 running N:\OS2\REXXTRY.CMD, line 27: Failure in system
> service

> Czy ktoś miał podobne kłopoty?

nie. za to mialem inne. w pewnej konfiguracji (nie namierzylem w jakiej)
przestaje dzialac win os/2. tzn. dziala, ale paintbrusha odpalic
juz sie nie daje, a co za tym idzie takze pewna grupa aplikacji swiruje.
np. word 2 sie wyklada, a word 6 chodzi. znalazlem na to tylko jeden
sposob. deinstalacja samego win os/2 i pononwna instalacja, po czym
poprawka fixpakiem.

a co zrobic z rexxem? naprawde nie wiem. nie spotkalem sie z takim
dziwnym zjawiskiem.