Re: StarOfiice PL

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 09:53:30 MET

On Sat, 20 Nov 1999 20:59:55 +0100 (MET), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>d) czyli PS: pozatym jesli chodzi o kompilacje, na pewno da sie projekt
>podzielic na mniejsze czesci i kompilowac wszystko osobno - tyle ze
>moze im sie nie chciec... :(

Dokładnie tak. Ja nie wierzę w działania charytatywne. Rozdawanie oprogramowania
typu Star Office z adarmo też ma na celu przywiązanie użytkownika do siebie,
czyli widzę zysk. A zysk jest tylko wtedy gdy koszty są mniejsze od przychodów.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41